مدیریت فروش مدرس فروش مشاور فروش مربی فروش استاد فروش مهندسی فروش

مدیریت فروش مدرس فروش مشاور فروش مربی فروش استاد فروش مهندسی فروش

مدیریت فروش مدرس فروش مشاور فروش مربی فروش استاد فروش مهندسی فروش

مدیریت فروش مدرس فروش مشاور فروش مربی فروش استاد فروش مهندسی فروش

مدیریت فروش مدرس فروش مشاور فروش مربی فروش استاد فروش مهندسی فروش
دکتر علی خویه
تلفن 09122991608 صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
خدمات یک مشاور و مدرس فروش

مشاور و مدرس فروش – علی خوبه Khooyeh.ir

خدمات مشاور و مدرس فروش علی خوبه khooyeh.com

• مشاور و مدرس فروش جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و فروش analyses 360 sales

• مشاور و مدرس فروش جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های فروش sales consulting system

• مشاور و مدرس فروش در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد فروش

• مشاور و مدرس فروش برای ارایه برنامه های استراتژیک فروش و بازاریابی

• مشاور و مدرس فروش برای یکپارچه سازی تیم فروش و بازاریابی و برندسازی integrated sales consulting

• مشاور و مدرس فروش برای بهبود شاخص های کلیدی عملکرد واحد فروش و بازاریابی KPI

• مشاور و مدرس فروش جهت مدیریت سیستم های انگیزه بخشی به پرسنل فروش و بازاریابی

• مشاور و مدرس فروش برای تدوین آیین نامه های اجرایی مانند آیین نامه پورسانت و حقوق دستمزد وصول مطالبات و مشتری مداری و CRM

• مشاور و مدرس فروش در راستای افزایش فروش و بهبود عملکرد فروش sales boost consulting

• استقرار مشاور و مدرس فروش در سازمان و شرکت شما برای نظارت همیشگی به عملکرد سازمان شما

• مشاور و مدرس فروش جهت تهیه برنامه فروش sales plan ، هدفگذاری فروش targeting sales و …

• مشاور و مدرس فروش جهت استقرار واحد مهندسی فروش اجرایی و کاربردی در شرکت sales engineering system

• مشاور و مدرس فروش جهت ارایه راهکاری نوین ومدرن فروشmodern sales consulting

استاد بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاور فروش، مشاور برند، مشاور برندینگ، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور مارکتینگ
برچسب‌ها: مدرس فروش sales teacher, مشاور فروش sales consulting, علی خویه, مدرسه فروش ایران

دکتر علی خویه

علی خویه | جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

دوره آموزشی تخصصی مهارت های روانشناسی تبلیغات

سرفصل های دوره:

- شناخت مفاهیم علوم بازاریابی و روانشناسی و چگونگی ایجاد تعامل بین آنها
- رویکردهای جدید روانشناسی در ایجاد خوشحالی چه هستند
- مهمترین اهداف نظام بازاریابی چه هستند و چگونه محقق می شوند
- اهمیت خود شناسی در راستای افزایش تعامل با دیگران خصوصا مشتری
- اهمیت مهارت های خود مدیریتی و میان مدیریتی
- بعضی از تقسیم بندی تیپ های شخصیتی انسان ها
- اهمیت ضمیر ناخودآگاه و ضمیر خود آگاه در ارتباط با مشتریان
- بهره گیری از تکنیک های لازم در ارتقاء تعامل مسبت با مشتری
- بهره گیری از اصول مدیریت نگاه در تعامل سازمانی با مشتری
- چگونگی کاربرد تکنیک fabc در افزایش فروش
- تکنیک های کاربردی نفوذ در دل مشتری
- اصول حرفه ای بازاریابی و فروش تلفنی موفق
- مدیریت اعتراض مشتریان

- همیت دروازه بان ها


ضمائم :
- فیلم آموزشی توانایی نفوذ در دیگران
- فیلم آموزشی روشهای مذاکره
- فیلم آموزشی مهارت صحبت کردن
- فیلم آموزشی مهارت گوش کردن
- فیلم آموزشی تکنیک های مکالمه (تلفن)
- چندین مورد کاوی عملی
- چندین ارزیابی مستمر و موثر
- چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی

خدمات دوره :
- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور
- ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز راهنمای گام به گام دوره
- سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی)
- مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین)
- امکان تعامل و گفتگو با سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره
- مشاوره های فردی و گروهی
- معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات
- ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان
- اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف
 

استاد دوره:

جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

رزومه http://alikhooyeh.blogfa.com/page/resumecv.aspx

- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس

- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما

-سخنران و ارائه کننده سمینار

 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات
۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی

+ نوشته شده در دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ساعت توسط مشاور مدیریت، مدرس بازاریابی، مشاور فروش | نظرات

 

دوره آموزشی تخصصی مهارت های پرورش خلاقیت و ایده یابی

 

سرفصل های دوره:

- آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری
- آشنایی با موانع رشد خلاقیت
- آشنایی با ویژگی های افراد خلاق
- معماهای خلاقیت
- راه های افزایش خلاقیت در افراد
- آشنایی با تکنیک های خلاقیت
- تعریف تیم و مزایای کار تیمی
- تعریف تکنیک یورش فکری
- روش های ایده یابی

 

ضمائم:
- فیلم آموزشی استفاده از استعداد کارکنان در ایجاد سازمان خلاق
- چندین مورد کاوی عملی
- چندین ارزیابی مستمر و موثر
- چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی

خدمات دوره :

- ثبت نام همزمان و آسان از سراسر کشور
- ارائه بسته آموزشی منحصر به فرد شامل نرم افزارچندرسانه ای آموزشی، کتاب و جزوات آموزشی، فیلم آموزشی و نیز راهنمای گام به گام دوره
- سیستم آموزش مجازی اینترنتی (شناسه کاربری ویژه برای هر فرد در طول آموزش از وب سایت تخصصی)
- مشاوره و پشتیبانی کادر علمی در تمام مدت آموزش (تلفنی، حضوری، آنلاین)
- امکان تعامل و گفتگو با سایر شرکت کنندگان در تالارهای گفتگوی پایگاه اطلاع رسانی دوره
- مشاوره های فردی و گروهی
- معرفی و حمایت از طرح های برگزیده ارسالی توسط دانش آموختگان به موسسات و ارگان های طرف قرارداد جهت اعطای تسهیلات
- ارائه و ارسال گواهینامه رسمی پایان دوره به دانش آموختگان به آدرس پستی شرکت کنندگان
- اطلاع رسانی و ارسال رایگان بروشورها و اطلاعیه های آتی کنفرانس ها و سمینارهای به آدرس پستی و والکترونیک شرکت کنندگان و اعطای امکان استفاده از تخفیف

استاد دوره:

جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

رزومه http://alikhooyeh.blogfa.com/page/resumecv.aspx

- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس

- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما

-سخنران و ارائه کننده سمینار

 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات
۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی

 

 

 


 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com و فهیمه احمدی (مشاور، محقق و مدرس روانشناس بالینی)

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷

مدت زمان سمینار: 6 ساعت

برخی از سرفصل های دوره:

 

  • تیپ شناسی مشتریان
  • روانشناسی مشتریان
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط
  • روش های ارتباط بهتر با افراد
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ...
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در زندگی و کسب و کار
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی
  • مشتری مداری تلفنی
  • روابط عمومی خلاق و موثر
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی
  • فرایند مدلسازی
  • اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران

 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 

 

+ نوشته شده در دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ساعت توسط مشاور مدیریت، مدرس بازاریابی، مشاور فروش | نظرات

 

 

دوره آموزشی تخصصی مهارت های اصول وفنون مذاکرات تجاری

 

سرفصل های دوره:

- یک مذاکره کننده خوب کیست.
- مراحل مذاکره( مذاکره گسترده- مذاکره تلفیقی- مرحله تصمیم گیری و اقدام)
- مذاکرات بازاریابی
- مهارت‌های مهم مورد نیاز برای انتقال مؤثر در روند مذاکره
- مذاکرات خرید و فروش
- مهارت‌های مذاکراتی
- اقدامات و فعالیت‌های قبل از مذاکره
- استراتژی‌های مذاکره
- سبک‌های مذاکره
- تاکتیک‌های مذاکره
- Body language

ضمائم :
- فیلم آموزشی چگونه سخنرانی کنیم
- فیلم آموزشی روشهای مذاکره
- فیلم آموزشی مهارت صحبت کردن
- فیلم آموزشی مهارت گوش کردن
- چندین مورد کاوی عملی
- چندین ارزیابی مستمر و موثر
- چندین کتاب، خلاصه کتاب و مقاله کاربردی

 

استاد دوره:

جناب آقای مهندس علی خویه (مولف و استاد دانشگاه)

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

رزومه http://alikhooyeh.blogfa.com/page/resumecv.aspx

- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس

- مهمان و کارشناس برنامه های تجاری اقتصادی بازاریابی ارتباطی و تبلیغاتی صدا و سیما

-سخنران و ارائه کننده سمینار

 

تالیفات :
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات
۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی

  • علی خویه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی